سرخط خبرها

اعتراض گسترده پرسپولیس به گل خطای بازیکن هوادار| اعتراف بی فایده جواد محمدی

  • کد خبر: ۹۱۴۵۵
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
اعتراض گسترده پرسپولیس به گل خطای بازیکن هوادار| اعتراف بی فایده جواد محمدی
جواد محمدی، بازیکن تیم هوادار تهران به خطای خود در هنگام گشودن دروازه پرسپولیس در بازی هفته نهم اعتراف کرده است. محمدی گلش را با دست به ثمر رساند و بعد از آن درمقابل اعتراض‌های بسیار پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گل دوم تیم هوادار در شرایطی کاملا خطا به ثمر رسید. گلی که همه کارشناسان داوری به مردود بودن آن رای دادند و حتی بازیکن تیم هوادار تهران هم به خطای خودش اعتراف کرد. جواد محمدی پس از تساوی دو تیم هوادار و پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا با دست گلزنی کرده است، این پاسخ را داد: «بله، با دست زدم. دیدم توپ رد می‌شود و نزدیک هستم با دست زدم و کسی متوجه نشد.» وی در مورد اینکه آیا قبول دارد که این گل مارادونایی بود با خنده گفت: «بله؟!»

به دنبال این اتفاق  علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در نشست خبری با اشاره به این موضوع، گفت: «پرسپولیس از داور شکایت ِمی‌کند. ما احترام زیادی برای داوران قائل هستیم، اما نمی‌دانم چرا اشتباهات زیاد شده است.»

افشین پیروانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز با اعتراض شدید به قضاوت صفایی گفت: «اگر هواداران ما بودند با دست گل می‌خوردیم؟ کارشناسان که کارشناسی می‌کنند آیا این صحنه را می‌بینند؟ بیاید به فوتبال بیشتر رسیدگی کنید.»

حامد لک نیز شرح ماوقعی درباره خطای بازیکن هوادار دارد: «بعد از این همه سال فوتبال بازی کردن می‌توانم تشخیص بدهم توپ کجا می‌آید. توپ را دیدم و به سمت آن حمله کردم، اما ناگهان دیدم که توپ نیست. ضربه‌ای که بازیکن هوادار با دست به توپ زد موجب تغییر مسیر توپ شد و داور هم ندید.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->